دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

چگونه پرستار خصوصی سالمند با هزینه کم استخدام کنیم؟

رتبه بندی این مطلب:
5.0

متاسفانه به دلیل بسیاری از گرفتاری و مشغله‌های کاری فرزندان، سالمندان یا در خانه سالمندان و یا در منزل با مشکلات زیادی مواجه هستند و باتوجه به هزینه‌های بالا برای نگهداری از سالمند در منزل مجبور هستند برای استفاده از این خدمات توسط پرستار خصوصی چشم پوشی کنند. برخی از بیمه ها که در قرارداد های خود این خدمت را پوشش می دهند نیز تنها بخشی از این مبالغ را پرداخت می کند که اولویت نیز با بخش مراقبت های تخصصی تر می باشد و برخی مراقبت های روتین و غیر تخصصی مانند رسیدگی به امور منزل سالمند، کمک به استحمام سالمند، انجام آشپزی برای سالمند اغلب از جیب پرداخت می شود.

شرایط استخدام پرستار خصوصی سالمند با هزینه کم

1. سعی کنید تا جایی که ممکن است از پرستار خصوصی 24 ساعته استفاده نکنید
2. در صورت حجم بالای کاری و شرایط سالمند از پرستار خصوصی بصورت دو شیفته استفاده کنید
3. سعی کنید پرستاری را استخدام کنید که از لحاظ مکانی نزدیک خانه سالمند باشد

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پرستار سالمند در منزل می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066- 021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

1. عدم استفاده از پرستار 24 ساعته

قبل از استخدام پرستار خصوصی سالمند در مورد مقطع زمانی تصمیم بگیرید. در صورت انتخاب زمان درست، می‌توانید پرستار خصوصی سالمند با هزینه کمتری استخدام کنید. ممکن است خدمت مورد نیاز شما توسط پرستار روزانه به مدت ۸ ساعت قابل تأمین شود. استخدام پرستار خصوصی سالمند در منزل نسبت به خانه سالمندان هزینه کمتری دارد و به سالمند بصورت شخصی رسیدگی می‌شود.
مقاطع زمانی حضور پرستار در منزل
مراقبت از سالمند ۴ روز در هفته و روزانه به مدت ۱۰ ساعت
مراقبت از سالمند ۵ روز در هفته و روزانه به مدت ۸ ساعت
مراقبت از سالمند ۶ روز در هفته و روزانه به مدت ۷ ساعت
مراقبت از سالمند ۷ روز در هفته و روزانه به مدت ۶ ساعت

2. بکارگیری پرستار خصوصی سالمند در دو شیفت کاری

همانطور که پرستار خصوصی بصورت تمام وقت ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، شما باید زمان بندی روز را طوری تنظیم کنید تا سالمند در منزل احساس کمبود چیزی نداشته باشد. یک پرستار که ۲ تا ۴ ساعت صبح برای مراقبت شخصی و آماده کردن وعده های غذایی اقدام کند. یک پرستار که ۲ تا ۴ ساعت برای تمرینات، پیاده روی و مراقبت در زمان خواب کمک کند. استفاده از مراقبت ۲ شیفته و هر کدام ۴ ساعت در روز می تواند کل مدت خدمت را به ۸ ساعت برساند. در صورتی که سالمند شما در شب تنها ماندن مشکلی ندارد کلیه این خدمت را در طول روز استفاده کنید. اگر سالمند برای خوابیدن در شب نیاز به مراقبت دارد شیفت دوم را در بعد از ظهر استفاده کنید. اولویت شیفت ها در زمان هایی است که سالمند کمک بیشتری احتیاج دارد.

3. نزدیکی پرستار خصوصی به منزل سالمند

بهترین راه حل برای این گزینه استخدام پرستار خصوصی سالمند از مراکز خدمات بالینی است زیرا آنها با توجه به شرایط سالمند شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. مراکز خدمات پرستاری در اولین فرصت ، پرستار متناسب با نیازهای شما را تأمین می کنند. همچنین مراکز مراقبتی تعداد بیشتری پرستار برای شما هماهنگ می کنند. مراکز سوابق آنها را استعلام می گیرند و تضامین لازم را از نیروها دریافت می کنند.

چگونگی استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت

شرایط جسمی سالمند و مراقبت های مورد نیاز او  دستمزد پرستار سالمند در منزل را مشخص می کند. در صورتی که سالمند شما سالم است و احتیاج به مراقبت های پزشکی ندارد همدم سالمند برای او مناسبتر است. همدم سالمند حقوق کمتری نسبت به مراقب و پرستار سالمند دریافت می کند. اگر سالمند شما کمی رسیدگی های پزشکی می خواهد یک مراقب استخدام کنید. مراقب سالمند دانش بیش تری در ارتباط با بیماری های سالمند دارد. افراد زیادی سالهاست که به مراقبت از سالمندان در منزل یا در سرای سالمندان پرداخته اند. مراقب سالمند می تواند وضعیت جسمی سالمند را هر روزه بررسی کند. و علائم بیماری ها را می شناسد و می تواند از پیشرفت بیماری های دیگر در سالمندان پیشگیری کند. در صورتی که وضعیت پزشکی سالمند شما مناسب است می یک همدم سالمند ارزان قیمت استخدام نمایید.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (2874)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x